7 powodów, dlaczego trzeba dać spróbować jogi

Myślisz o jodze? Oto siedem naukowo uzasadniona powodówMyślisz o jodze? Oto siedem naukowo uzasadniona powodów

dlaczego joga jest dobre dla zdrowia.Prawie jeden w 10 dorosłych w USA praktykuje jogę, zgodnie z nih. Jest to ogromny wzrost od 2007 roku, gdy tylko 6% osób dorosłych z psem w dół. Z korzeni do Indii, joga łączy w sobie postawy fizyczne (tak zwane asany), ćwiczenia oddechowe i medytacja. Istnieje wiele szkół jogi praktykowane w USA, w tym hatha (najbardziej znane), vinyasa (joga strumień, który łączy ruch ciała z oddechem) i bikram (w pomieszczeniu nagrzanym do 105 stopni Celsjusza).

Joga oferuje wiele korzyści dla zdrowia: wzmacniają się mięśnie, zwiększa elastyczność i poprawia postawę, aby wymienić tylko kilka. Ale jest więcej do jogi, niż stojące wyżej. Oto siedem powodów, dlaczego należy mata do jogi.Mniej stresu

Naukowcy odkryli, że jeden 90 minut hatha-jogiNaukowcy odkryli, że jeden 90 minut hatha-jogi

zmniejsza poziom stresu kobiet w wieku od 40 do 60 w Tajwanie. Stres korzyści były nawet bardziej znaczące dla kobiet, które brały co tydzień hatha klas w ciągu ośmiu tygodni.Ból w dole pleców pomocyDokonując na jogę raz w tygodniu może pomóc z przewlekłe dolnej części pleców ból. Naukowcy z Boston university odkryli, że joga doprowadziła zmniejszenie bólu i poprawę funkcji po 12 tygodni ćwiczyć jogę. Ciekawe, że nie poinformował różnica w poprawę grupy, które kiedyś zajmowali się jogi w tygodniu i grupy, które ćwiczą dwa razy w tygodniu.Wysoki próg bólu

Joga może pomóc zwiększyć tolerancję bólu, według nauki w czasopiśmie kory mózgowej. Pacjenci zaproponowano zanurzyć rękę w zimnej wodzie tak długo, jak tylko mogli. Naukowcy odkryli, że osoby praktykujące jogę znosić zimno, ból, dwa razy dłużej, niż w grupie kontrolnej. Choć nie było żadnych znaczących różnic w całkowitej objętości pomiędzy grupami, jogi mieli więcej substancji szarej w obszarach mózgu związanych z przetwarzaniem bólu, regulacji bólu i uwagi.Poprawił się sen

Naukowcy z Harvard medical school odkryli, że codzienne zajęcia jogi pomogli ludzie z bezsenność lepiej spać. Pacjenci ćwiczyli 45 minut jogi w każdy wieczór w ciągu ośmiu tygodni i poinformował o zwiększeniu całkowitego czasu snu i efektywność snu.Szczególną uwagę

Joga na uniwersytecie stanu KaliforniaJoga na uniwersytecie stanu Kalifornia

w San Bernardino zakończyły się testy w ocenie dwa tygodnie i dziewięć tygodni w 10-tygodniowy kurs hatha do pomiaru ich koncentracji, motywacji i poziomu niepokoju. Naukowcy z amerykańskiego kolegium medycyny sportowej podkreślają znaczną poprawę we wszystkich trzech obszarach.Lepszego balansu

Joga może zwiększyć swój bilans – wspornik na głowie nie jest wymagane. Illinois mieszkańcy w wieku 65 lat i starszych, zobaczył poprawa w bilansie i strach przed upadkiem po wzięciu udziału w dwutygodniowych zajęć jogi w ciągu 12 tygodni, według badań opublikowanych w czasopiśmie Stroke.Zwiększone samokontrola

Wstępne badania nih mówi o tym, że joga może pomóc kobietom rzucić palenie, przynajmniej w krótkim okresie. Palacze zostali powołani do udziału w jednym z dwóch ośmio-tygodniowego programu: raz na dwa tygodnie klasa vinyasa lub ogólny stan zdrowia i dobre samopoczucie zajęć. Grupy, które zajmowały się jogi, byli bardziej skłonni do powstrzymania się od palenia w ciągu pierwszych siedmiu dni. (Więcej badanie potrzebuje, aby wyciągnąć ostateczne wnioski.)Przystępując do pracy

W każdej szkole jogi są różne i wszyscy nauczyciele są różne. Jeśli jesteś początkujący, spróbuj kilka studiów i instruktorów, aż znajdziesz odpowiedni dla ciebie. Zawsze poinformuje twój nauczyciel przed zajęciem, jeżeli masz uraz. Dobry instruktor jogi będą wprowadzać zmiany, aby zrobić postawy łatwiej lub, czasami, bardziej skomplikowane. Jeśli jesteś w ciąży lub masz ciśnienie krwi, jaskrę, lub rwa kulszowa, należy zmienić lub unikać pewnych poz. Wiele studia oferują klasy.Kategorie: ćwiczenia, uprawiać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *