7 sposobów na odwrotnej

Wysokie ciśnienie krwi (НВР)Wysokie ciśnienie krwi (НВР)

– to zazwyczaj objaw-mniej niż stanie. Nic więc dziwnego, że prawie co trzeci dorosły w USA: ciśnienie krwi jest wyższe niż normalnie, ale nie do końca w serii НВР.

Ciśnienie krwi mierzy, jak bardzo krew naciska ścianki tętnic, jak serce pompuje. W sumie niższe ciśnienie krwi zdrowsze, jak НВР związana z udar mózgu, zawał serca i choroby serca. Człowiek jest, jeśli ciśnienie skurczowe (górne liczba) znajduje się pomiędzy 120 i 139 mm HG. art. (milimetrów słupa rtęci) lub jeśli ciśnienie rozkurczowe (dolne liczba) wynosi między 80 i 89 mm HG.

Jeśli wiesz, że masz, dobrą wiadomością jest toJeśli wiesz, że masz, dobrą wiadomością jest to

że można zrobić coś o tym. Zmniejszyć ryzyko zachorowania na НВР ćwiczy te zdrowe nawyki:Jeść zdrową żywność,Upewnij się, że masz dużo sercowo-zdrowe produkty, takie jak produkty pełnoziarniste, warzywa i chudy białka. Spróbować zwiększyć swój potas, ponieważ minerał może ograniczyć wpływ sodu na ciśnienie krwi. Dobre źródła potasu zawierają ziemniaki, banany, awokado, fasola, mleko i niektóre gatunki ryb (łosoś, tuńczyk, halibut). Ograniczyć tłuszcze nasycone i cholesterol (unikać tłuszczów trans!). Wreszcie, należy zmniejszyć spożycie sodu nie więcej niż 1 łyżeczki, lub 2,300 mg soli na dobę. Pamiętaj, pakowanej żywności i restauracyjnych potraw, zazwyczaj zawierają stosunkowo wysoki poziom sodu.Przenieść

Dążyć do 2½ godziny umiarkowanej aktywności fizycznej w każdym tygodniu. To nie jest tak straszne jak brzmi. Spróbuj zrobić skoki i podnoszenie hantli podczas oglądania telewizji. (Jeśli oglądasz jeden 30-minutowy serialu dziennie, pięć dni w tygodniu, będziesz instalować.) Można również popływać przed pracą, wybierz się na spacer w porze lunchu lub na rowerze do biura.Schudnąć

Jeśli masz więcej ćwiczeń i wybierając zdrową żywność, możesz zacząć tracić na wadze, nawet nie próbując. Zbędne kilogramy zwiększają obciążenie na serce i negatywnie wpływają na poziom cholesterolu. Utrata zaledwie 10 funtów może obniżyć ciśnienie krwi i zmniejszyć ryzyko chorób serca.

Ogranicz spożywanie alkoholuOgranicz spożywanie alkoholu

Kobiety powinny spożywać nie więcej niż jeden napój alkoholowy na codzień, i mężczyźni powinni mieć nie więcej niż dwa na każdy dzień.Istnieje wiele dodatkowych czynników, związanych z НВР, choć dowodów na związek przyczynowo-skutkowy, obecnie nie istnieje. Poprawić ogólny stan zdrowia i może obniżyć ciśnienie krwi, wykonując następujące czynności:Zmniejszyć stres,OK, być może zmniejsza ilość stresu w swoim życiu nie można, ale jest możliwe, aby lepiej zarządzać nim. Znajdź sobie zajęcie, na przykład, kickboxing lub joga, co pomaga złagodzić stres. Albo spróbuj prowadzić dziennik lub praktykując wdzięczność,Rzucić palenie,Jeśli palisz, spróbuj pozbyć się tego nawyku (lub przynajmniej ograniczyć). Jeśli nie palić, unikać biernego palenia jak najwięcej.W leczeniu bezdechu sennego

Około 12 mln amerykanów cierpi na bezdech senny, potencjalnie niebezpieczną dla życia chorobą, w której zniszczone tkanki gardła, blokując drogi oddechowe. Bezdech senny jest czynnikiem ryzyka nie tylko dla НВР, ale i dla niewydolności serca, cukrzycy i udaru mózgu. Jeśli podejrzewasz, że możesz być bezdech senny, należy skonsultować się z lekarzem na temat możliwych opcji leczenia.

Czytaj inspirujące historie o naszych sercowych pacjentów i uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat naszej choroby sercowo-naczyniowej usług. Kategorie: zdrowie serca, dieta i odżywianie, ćwiczenia fizyczne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *